معرفی استارتاپ لاکچری Minte

معرفی استارتاپ لاکچری Minte

جای خالی استارتاپهای لاکچری در سبد استارتاپی ایران خالیست . به هر حال تولید محصول برای این قشر که حاضر به هزینه به هر قیمتی برای دریافت خدمات و محصول مورد نیاز خود هستند خالی از لطف نیست . در اروپا و آمریکا استارتاپها و شبکه های اجتماعی زیادی برای این قشر در نظر گرفته شده است . یکی از این استارتاپهای لاکچری Mint می باشد . این استارتاپ نظافت منزل از طریق اپلیکیشن و Device ارائه شده امکان رزرو آنلاین و ارائه خدمات تخصصی نظافت را توسط افرادی خاص برای اقشار مرفه فراهم می کند .

کلیه پرسنل آموزش دیده این شرکت تفاوت خاصی با سایر نظافتچی ها دارند و در شان افراد خاص این خدمات را ارائه می دهند . زمان بندی و نحوه استفاده از خدمات این شرکت بسیار منظم و طبق اصول و دیسیپلین خاص افراد ثروتمند می باشد . این استارتاپ مستقر در آمریکا به تازگی ۲٫۲۵ میلیون دلار جذب سرمایه کرده است . از خدمات جذاب این شرکت ارائه خدمات خانه داری و مهمان داری برای سرویس گیرنده می باشد که حتی تا ۲۴ ساعت و یا حتی نصف روز میتوانند در اختیار این افراد باشند و از نظافت منزل تا تمیز کردن حمام و دستشویی و حتی پذیرایی از مهمانان شما در خدمتتان باشند .

این استارتاپ در برنامه سال ۲۰۱۹ خود در نظر دارد تا ایالتهای بسیاری را در آمریکا تحت پوشش قرار دهد و کلیه پرسنل استخدامی در ابتدا باید دوره های آموزشی این استارتاپ را پیش از استخدام طی کرده باشند و اگر قبلا تجربه کار برای مثال در هتلها و سایر اماکن مشابه را داشته باشند شانس بیشتری برای استخدام خواهند داشت .

خواندن
جغرافیای استارتاپ و نوآوری در حال تغییر است

 

منبع: ایران استارتاپ

استارتاپس لند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *