Delegate

Delegate استارتاپی برای رزور مهمانی های شما

سنگاپور به طور ویژه ای محل تولد برترین استارتاپهای دنیا شده است ، در واقع نه فقط کسب و کارهای نوپا بلکه بستری برای رشد یونیکورن های جدید و البته محلی برای گردهمایی سرمایه گذاران مخاطره پذیر . Delegate هم در سنگاپور و در سال 2015 تاسیس شده است و هدف آن وب سایتی برای رزور رویدادها و مهمانی ها و جشن های شماست ؛ از مراسم عروسی تا یک تولد ساده .

حال این استارت آپ پا را فراتر گذاشته است و خدمات گسترده تری را ارائه می دهد :  غذا و نوشیدنی، عکاسی و فیلمبرداری، گل و دکور، سرگرمی مانند باند، دعوت و هدیه، کارکنان رویداد، تجهیزات تولید و حمل و نقل.

Melissa لو و ژاکلین بنیانگذاران این استارتاپ معتقدند نبود چنین وب سایت کاملی یک شکاف بزرگ برای متقاضیان بوده است و معتقدند استارت آپ آنها توانسته است با استفاده از پلتفرم و تیم برنامه نویسی متبحر آنها این موضوع را حل نماید .

به زودی، این شرکت امیدوار است که برنامه های پرداختی را برای کمک به پرداختن به رویدادهای مهم و همچنین به طور خاص بر روی کاربران تجاری و یکپارچگی API برای سرویس های شخص ثالث متمرکز شده است، اضافه کند. Delegate توانسته است با 100 فروشنده محصولات مورد نیاز برگزاری این مراسم ها و 1700 شرکت و 70000 کاربر در سنگاپور و هنگ کند بازار اولیه خود را گسترش دهد . این شرکت در حال حاضر دو مارکت اصلی سنگاپور با جمعیت شش میلیون نفر و هنگ کنگ با هفت میلیون نفر را انتخاب نموده است و بدنبال شهرهای کلیدی هدف خود یعنی آمریکا و استرالیا می باشد . با توجه به دوره جدید جذب سرمایه این استارت آپ و جذب فروشنده های جدید در آمریکا و شهر آستین هدف اولیه آنها بازاریابی برای شرکتها و مصرف کننده های نهایی در این کشور است.

خواندن
برنامه وستینگ سهام (Vesting Schedule) چیست و چگونه به استارتاپ‌ها کمک می‌کند؟

منبع: ایران استارتاپ

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *