ایده های استارتاپی ۲۰۱۹

ایده های استارتاپی ۲۰۱۹

امروزه اکوسیستم استارت آپ در حال رشد است و رویای مردم بدست آوردن درآمد بسیار خوب از شروع یک کسب و کار می باشد. با وجود ایده های استارتاپی بسیار در سال 2019 ، کشف یک ایده خوب و ماندگار دشوار می باشد. با توجه به نرخ شکست استارت آپ ها که نشان می دهد هر سال 90 درصد کسب و کارها به شکست می انجامد سردرگمی در میان مردم جهت انتخاب یک ایده با سود بالا و احتمال شسکت پایین بوجود آورده است.

در این مقاله، من به شما لیستی از ایده های استارتاپی که در سال 2019 قابل اجرا هستند و به کمترین هزینه به عنوان سرمایه نیاز دارند را معرفی خواهم کرد.  

لیست ایده های استارتاپی 2019 زیر را مطالعه نمایید و شما نیز اگر پیشنهادی دارید حتما به ما اطلاع دهید.

  1. دوره های آنلاین
  2. رستوران سیار
  3. تجارت الکترونیک
  4. محصولات مرتبط با کودک
  5. فروش آنلاین بلیط
  6. گل های مصنوعی
  7. حسابداری آنلاین
  8. اقتصاد اشتراکی
  9. ترک زندگی دیجیتال
  10. واقعیت مجازی
  11. خدمات منزل
  12. سیستم آنلاین نوبت دهی و ثبت زمان ملاقات

1. دوره های آنلاین 

همانطور که اطلاع دارید امروزه همه چیز در اطراف ما وارد دنیای دیجیتال شده است و این فاکتور به عناون یک امتیاز در این ایده بشمار می رود. اگر شما نگران پیاده سازی این ایده از طریق برنامه نویسی می باشید پس نیاز دارید که با ابزارهای آموزش و همچنین وبینار های آنلاین آشنا شوید. دانش پژوهان شما موضوع مورد نظر شما را به صورت آنلاین فرا خواهند گرفت و همچنین شما می توانید ویدئوی آموزشی خود را ضبط کرده و در کانال یوتیوب یا آپارات خود جهت بازدید قرار دهید. با توجه به وجود شبکه های اجتماعی مفید و مختلف مانند لینکدین، شما میتوانید جهت اشتراک گذاری تخصص خود و کسب درآمد از طریق این بستر ها نیز اقدام نمایید.

نمونه موفق :

  • مصاحبه با دکتر اسماعیل آتش‌پز گرگری یکی از بنیان‌گذاران فرادرس
  •  How to Make Over $100,000 Per Year Creating Online Courses

2. رستوران سیار

جایگزین ارزان قیمت در مقایسه با اجاره یک محل برای کسب درآمد از تهیه و فروش غذا، رستوران های سیار در قالب ماشین می باشند. حتی رستوران های ثابت نیز طرح گسترش کار خود در قالب رستوران های سیار را دارند. رستوران های سیار میتوانند موقعیت خود را به هر مکانی که جهت کسب و کار در زمینه غذا رونق دارد و همچنین بر اسا تغییرات آب و هوایی تغییر دهند. برای مثال میتوان از رستوران های سیار در قالب ماشین در محل برگزاری جشنواره ها، مسابقات ورزشی و فستیوال های مختلف نام برد.

نمونه موفق :

  • معرفی کافه سیارهای تهران
  • Creating an Empire
  • Seoul Taco

3. تجارت الکترونیک

وسعت تجارت الکترونیک تنها در قالب یک سایت محدود نمی گردد و شما می توانید از ایده های ناب در این بستر درآمد بسیار عالی کسب نمایید. بخاطر داشته باشید پیش نیاز راه اندازی این نوع ایده ها دانش برنامه نویسی نمی باشد. شما براحتی می توانید فروشگاه های آماده را مانند ووکامرس از وب سایت هایی مانند ژاکت تهیه نمایید یا از امکانات فروشگاه های آنلاین موجود در بازار در قالب همکاری استفاده نمایید. همانطور که اطلاع دارید امکان استفاده از بستر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز جهت رسیدن به هدف خود در این نوع ایده ها بسیار سودمند و کم هزینه می باشد.

خواندن
سندروم استارتاپ پیر!

نمونه موفق :

  • Robert Nava

4. محصولات مرتبط با کودک

شاید فرض کنید که کودکان کوچک هستند اما باید بدانید ایده های درآمدزای موفقی در این زمینه وجود دارد. با توجه به آنالیز های صورت گرفته اخیرا حجم بالایی در جستجوها برای کالاهای مربوط به کودک و خرید رو به افزایش آنها صورت گرفته است. با بررسی داده های موجود در سایت گوگل این مطلب قابل تایید می باشد. شما پس از کسب مخاطبان مناسب و فروش محصولات کودک می توانید براحتی یک برند بزرگ در این زمینه ایجاد کنید.

یک جامعه مخاطب شفاف به عنوان یک فاکتور بسیار خوب در جهت رسیدن به یک ایده کسب و کار موفق بشمار می رود. به عنوان مثال پدر و مادر های جدید می توانند جامعه مخاطب بسیار خوبی برای کسب و کار شما بشمار روند.

شما با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و بسترهای گروه ها می توانید به سوالات پدران و مادرهای تازه پاسخ دهید و همچنین با تولید محتوای ویدئوی مناسب در کانال های یوتیوب یا پلتفرماهی داخلی مانند آپارات در مورد نقش جدید آنها در زندگی، ترافیک قابل توجهی را در جهت رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود به سمت سایت اصلی خود بیاورید.

نمونه موفق :

  • Mom Entrepreneurs

5. فروش آنلاین بلیط

همانطور که اطلاع دارید مردم در صف های طولانی جهت دریافت بلیط برای رخدادهای متفاوت ورزشی، فرهنگی زمان طولانی را سپری میکنند. با توجه به رشد سرعت اینترنت، فروش آنلاین بلیط یک ایده مناسب و سود آور بشمار می رود.

تنها چیزی که شما نیاز دارید یک وب سایت بسیار جذاب و یا یک اپلیکیشن موبایل با رابط کاربری زیبا و در عین حال ساده جهت کاربری همه نوع قشر مخاطب، برای رسیدن به هدف خود یعنی درآمد عالی می باشد. سهم بیشتر سرمایه شما در این ایده صرف تولید این ابزارها خواهد شد.

نمونه موفق :

  • سینماتیکت سهم ۱۵ درصدی تجارت آنلاین از گیشه سینماها
  • Success Story of RedBus

6. گل های مصنوعی

مخاطب این ایده دکور منازل یا مراسم های مختلف مانند عروسی می باشد. با توجه به بالا رفتن هزینه های مراسم عروسی، انتخاب عروس ها برای صرفه جوی هزینه انتخاب گل های مصنوعی می باشد لذا این ایده به عنوان یک کسب و کار جدید می توان معرفی نمود. یک امتیاز ویژه گل های مصنوعی نسبت به کسب و کار گل های طبیعی این است که دیگر نباید نگران زمان فرآیند فروش گل ها باشید. گل های ابریمی ظاهر بسیار واقعی دارند و می توان از آنها به عنوان شروع در این کسب و کار استفاده نمایید.

خواندن
تکنولوژی بلاک چین در شرف ورود به صنعت کشاورزی

این کسب و کار مانند ایده های قبلی نیز میتوان در بستر های مختلف راه اندازی کرد. پلتفرم Pinterest به این دلیل که یک پلتفرم مبتنی بر تصاویر می باشد و حجم زیادی از کارهای مربوط به مراسم ها بخصوص عروس مخاطبان بسیاری در این پلتفرم دارد به عنوان مناسب ترین شبکه اجتماعی جهت این ایده بشمار می رود.

با استفاده از کلمات کلیدی گل های مصنوعی و . . . شما می توانید با قرار دادن تصاویر خیره کننده ترافیک بسیار مناسبی را به وب سایت اصلی خود  جریان دهید.

نمونه موفق : 

  • گلبیشه
  • How Dutch startup Bloomon became the Netflix of flowers

7. حسابداری آنلاین 

بسیاری از صاحبان مشاغل مختلف از بحث حسابداری در شغل خود بیزارند و تمایل دارند این بخش را به متخصص آن واگذار کنند. افراد داری این تخصص براحتی می توانند بصورت آنلاین و در خانه این امور را پذیرش و کسب درآمد کنند. طبق آمار در آمریکا بسیاری از مردم علاقه وافری به دورکاری دارند. بنابراین اگر شما علاقه زیادی به اعداد دارید و تخصص مناسبی در این بستر دارید میتوانید براحتی موقعیت های مناسبی در این زمینه بوجود آورید. 

نمونه موفق :

  • Lisa Newton Accounts for Her Own Success

8. اقتصاد اشتراکی

این نوع اقتصاد در دنیا در حال رشد می باشد. در حدود دو سال پیش استارت آپ Airbnb به عنوان یک کسب و کار جدید در این زمینه شناخته شد. در این ایده هر فرد می تواند هر چیز قابل تصور را که قبلا خریداری و مورد استفاده قرار داده به عنوان اجاره یا قرض به افراد دیگر به اشتراک بگذارد و از این راه کسب درآمد کند. زندگی با قناعت به عنوان یک ترند جدید بوجود امده که شرکت های بزرگ در حال سرمایه گذاری بروی آن هستند.

نمونه موفق : 

  • جورپین
  • Grab On Rent – Success Story

9. ترک زندگی دیجیتال

امروزه بسیاری از مردم اعتیاد به لوازم دیجیتال و هوشمند پیدا کرده اند و این خبر خوبی برای بشریت نمی باشد. همانطور که اطلاع دارید اولین گام در جهت ترک هر اعتیاد، پذیرش آن می باشد. 

اپل و گوگل به عنوان دو تا از شرکت های بزرگ و موفق در دنیا در حال راه اندازی و ارائه داشبورد هایی در جهت نمایش و آنالیز زمان استفاده هر کاربر از لوازم هوشمند هستند تا از این طرق کاربر را با مدت زمان مصرف وسایل هوشمند به صورت روزانه آگاه سازند.

خواندن
کجا و چگونه هم بنیانگذار پیدا کنم؟

بر اساس بعضی از گزارشات، سال 2019، زمان شروع یک انقلاب در ترک اعتیاد زندگی دیجیتال خواهد بود. بنابراین فرصت ها و ایده های بیشماری در این زمینه برای کسب در آمد وجود خواهد داشت.

نمونه موفق :

  • Screen Time in iOS 12

10. واقعیت مجازی

تکنولوژی واقعیت  مجازی (VR) در جهت  بکار گرفتن کاربر برای تجربه یک حس واقعی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. فروشندگان سخت افزار و نرم افزار در این بازار به شدت در حال رقابت برای رونمایی از محصولات جدید می باشند.

بر طبق آمار مطالعه شده، این صنعت در حال رشد می باشد و در سال 2020 درآمد حاصل از این صنعت در حدود 40 میلیارد دلار خواهد بود.

پتانسیل استفاده از این تکنولوژی در بسترهای مختلف نامحدود می باشد :

  • استفاده از این تکنیک در مشاهده فیلم های سینمایی
  • تصور کنید زمانیکه در اینترنت در جستجوی اجاره یا خرید خانه جدید هستید با استفاده از این تکنولوژی میتوانید براحتی در خانه مورد نظر قدم بزنید.
  • این تکنولوژی باعث انقلاب جدیدی در صنعت بازی خواهد شد
  • دوستان شما در تعامل بیشتری در شبکه های اجتماعی با شما خواهند بود.
  • درجه بسیار بالایی از واقعیت در بستر آموزش بوسیله این تکنولوژی ارائه خواهد شد.

نمونه موفق :

  • VR and AR Startups Ready for Explosive Growth

11. خدمات منزل

خدمات مربوط به منازل در تمام زمینه ها به صورت آنلاین همیشه به عنوان یک کسب و کار مناسب قابل توجه می باشد. طبق آمار بصور میانگین صاحب خانه ها در آمریکا سالانه مبلغی در حدود 3000 دلار در بهبود منازل  هزینه می کنند که با اینکار باعث آفرینش کسب و کارهای بسیاری برای نقاشان، تکنسین های برق، و . . . شده اند. همچنین ارائه کنندگان سرویس های آنلاین این چنین خدماتی در سال های اخیر کسب و کارهای موفقی در ایران بوجود آورده اند که به عنوان نمونه میتوان به استاد کار، آچار و آمیار 24 اشاره نمود.

نمونه موفق :

  • استادکار
  • آمیار 24
  • Thumbtack

12. سیستم آنلاین نوبت دهی و ثبت زمان ملاقات

بخاطر داشته باشید که متخصصان حوزه سلامت همواره از ورود تکنولوژی در بستر سلامت دوری جسته اند اما امروزه بسیاری از آنها خود را برای مواجهه با روش های جدید در پذیرش بیماران آماده کرده اند.

استارت آپ ها می توانند در جهت افزایش آرامش و راحتی بیماران و تنظیم دقیق زمان متخصصان سیستم های نوبت دهی آنلاین را با امکانات متفاوت و بروز طراحی و پیاده سازی نمایند.

با توجه به رشد چشمگیر تکنولوژی های اخیر، حضور بیمار به صورت مجازی پر رنگ تر شده است.

نمونه موفق :

  • نوبتک
  • The Story behind SimplyBook.me

منبع: استارتاپیک

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *