آموزش در TimeToStartup

آموزش در TimeToStartup

فعالیت در یک استارتاپ، به جهت حضور در یک محیط پویا که سرعت رشد بالایی دارند، این نیاز را در شما ایجاد میکند که آموزش هایی همزمان با پیشرفت استارتاپ خود داشته باشید.فعالیت آموزشی TimeToStartup به دو دسته تقسیم میشود:

  • برگزاری دورهمی استارتاپی
  • برگزاری دوره ها و بوت کمپ های آموزشی
  • دورهمی استارتاپی

هر دورهمی استارتاپی با هدف پرداختن به فرصت ها و دغدغه های یک حوزه شکل میگیرد. در این گردهمایی ها با دعوت از بنیانگذاران استارتاپ ها، با همراهی سرمایه گذاران و افراد علاقمند به حضور و فعالیت در آن حوزه به موضوعات مختلفی پرداخته میشود.

  • دوره ها و بوت کمپ های آموزشی

دوره های آموزشی، کارگاه های یک تا چند روزه ای هستند که به آموزش یک مهارت کلیدی می پردازد. موضوعی مطرح میشود، طرح مسئله عنوان می شود و در جهت حل آن مهارت آموزی در جهت عنوان کارگاه شکل میگیرد. چه بسا سوال هایی که در کسب و کار خود به آن برخورده باشید و طی پیشروی در آموزه های کارگاه، به پاسخ آنها برسید…

بوت کمپ های آموزشی TimeToStartup با هدف آموزش های ورود به دنیای حرفه ای طرحی شده است. در طی این بوت کمپ تیمی از اساتید و مشاوران فعال در آن حوزه از ابتدای تعریف پروژه ها وشروع دوره قدم به قدم، تا به اتمام رسیدن و نتیجه نهایی در کنار شما خواهند بود.
شرایط حضور در هر بوت کمپ، در توضیحات عنوان خواهد شد.

هر دوره آموزشی در TimeToStartup با هدف توانایی بخشی و آموزش به افراد در حوزه های مختلف کاریشان است.در واقع هدفی که مصرانه در بوت کمپ های آموزشی دنبال میشود، آماده سازی افراد برای ورود به بازار کار حرفه ای است. سعی ما بر این است تا افراد با دنیای واقعی هر کسب و کار آشنا شده و آماده ورود به حرفه مورد علاقه خود شوند و مهارت ها و دانش لازم را کسب کنند.

خواندن
داستان 4 استارت آپ موفق ایرانی که خیلی ساده کار را شروع کردند ایده های موفق الزاما زیر سنگ نیستند‎

منبع: زومیت

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *