کدام استارت آپ‌های خارجی در سال 2020 موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟

کدام استارت آپ‌های خارجی در سال 2020 موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟

طبق نظر کارشناسان استارت آپ‌های خارجی که در سال 2020 میلادی موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد با در نظر گرفتن موارد مختلفی پیش بینی شده اند. این پیش بینی‌ها برآورد می کنند که کدام یک از انواع استارتاپ می تواند از رقبای خود در دنیای تجارت پیشی بگیرد. استارت آپ‌های موفق دارای ایده هایی نو هستند و همراه با پیش بینی دقیق و الهام گرفتن از سایر کسب و کارهای موفق در ارتباط با نیاز مشتریان بهترین پاسخ‌ها را ارائه می‌‌دهند.

طبق بررسی ها، از آنجایی که دنیای امروز توام با مشغله فراوان و کمبود وقت برای مردم است. استارت آپ هایی که بتوانند انجام امور زندگی را تسهیل کنند و به اصطلاح ایجاد وقت بیشتر در طول روز برای مشتریان نمایند، مزیت بیشتری نسبت به انواع دیگر کسب و کارها دارند.

انواع استارت آپ های موفق در زمینه خدمات

  1. بانکداری و معاملات آنلاین: تغییر در روند معاملات و پرداخت ها به صورت آنلاین سبب سرعت در انجام معاملات می شود. این موضوع باعث رضایت مشتریانی خواهد شد که وقت کافی برای رسیدگی به امور خرید و موارد جانبی مربوط به آن را در مورد کالاهای خریداری شده ندارند.
  2. مدیریت گردشگری: به عنوان یکی از روش های مطلوب برای راه اندازی یک استارت آپ می باشد. با استفاده از این روش می توان تبلیغات موثر را بر روی سایت های اینترنتی انجام داد. ارسال تصاویر و فیلم‌های واقعی و حتی زنده از مناطق گردشگری مورد نظر گردشگران و سفرهایی که شما تور لیدر آن بصورت مجازی هستید. می تواند در جلب نظر مشتریان و دریافت خدمات بیشتر از شما بسیار موثر باشد.
  3. ارائه راه حل های آنلاین: در ارتباط با خدمات درمانی و مراقبت های ویژه که پس از هر گونه عمل جراحی و یا بیماری لازم است. می‌توان بدون نیاز به ملاقات با پزشک این موارد صورت گیرد. این ایده از جمله استارت آپ هایی است که می تواند در وقت و هزینه بیماران صرفه جویی کرده و آنها را ترغیب به دریافت خدمات نماید. اگر این امر توام با بهره مندی از خدمات افراد متخصص در این زمینه باشد، حتما به یک کسب و کار موفق و مطمئن تبدیل خواهد شد. البته ارائه راه حل آنلاین در زمینه های دیگری مانند مشاوره حقوقی ، مالی و حسابداری ، طراحی و مهندسی ، مدیریتی و … هم می‌تواند باشد.
  4. تهیه و فروش بسته های غذایی: خدمات مرتبط با تهیه و فروش غذاهای آماده بسته بندی شده برای افرادی که زمان کافی برای تهیه غذا ندارند به عنوان یکی از استارت آپ های موفق سال 2020 پیش بینی شده است. البته توجه به این نکته که تنوع و طعم آن هم باید در نظر گرفته شود. دستورالعمل هایی که به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا کیت غذایی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در دسترس قرار دادن اطلاعاتی مانند میزان کالری موجود در هر نوع کیت انتخابی مشتریان را ترغیب به خرید خواهد کرد. مشتریانی که به سلامت غذای ارائه شده برای رفع نیاز های خود اهمیت می‌دهند، فرصتی بهتری برای عرضه کنندگان و تولید کنندگان محصولات ارگانیک مختلف به وجود آورد.
  5. خدمات مربوط به مراقبت های ویژه: این ایده برای کهنسالان، یکی از انواع استارت آپ هایی است که پیش بینی می شود در سال 2020 با موفقیت روبرو خواهند شد. در کشورهایی که روند رشد کمتر و تعداد افراد کهنسال روز به روز بیشتر می شود این مدل کسب و کار نوپا می تواند به موفقیت برسد. مراقبت های ویژه و خدماتی که در مراکز تاسیس شده و یا در خانه فرد به او داده می شود می تواند یک استارت آپ موفق را رقم بزند.
  6. تعمیرات ساختمانی و تاسیسات و لوازم خانگی: این ایده شامل راه اندازی یک استارت آپ با تعمیرکاران حرفه ای و زبده، برای ارائه خدمات مربوط به تعمیرات در خانه مشتری می باشد. اینگونه خدمات می توانند از بازسازی خانه تا تعمیر قسمت های کوچکتر در نظر گرفته شوند. برای انجام نوسازی و بازسازی خانه ها از صفر تا صد کار توسط متخصصان انجام می شود و نظارت بر عهده شرکت است. در این روش سرمایه گذاری های اولیه برای بازسازی بسیار کمتر از ساخت و ساز جدید در نظر گرفته می شود. مشتریان اطلاعات و مشاوره بهتری می‌گیرند و کار از پشتیبانی بعد از انجام برخوردار است. حتی انتخاب های گوناگونی با کمی جستجو در اختیارشان قرار می گیرد. البته برای لوازم خانگی با توجه به گارانتی خود محصولات ، این مطلب بیشتر شامل مواردی از لوازم خانگی می‌شود که زمان پشتیبانی یا گارانتی آنها تمام شده و تعمیرات آن بعلت نبود قطعات با مشکلاتی مواجه است.
کدام استارت آپ‌های خارجی در سال 2020 موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟

استارت آپ در زمینه عرضه محصول (کالا)

  1. رباتیک در صنایع جدید: انقلاب بزرگی که در صنعت رباتیک در جهت تکنولوژی های مختلف از جمله امر پزشکی به وجود آمده است این رویکرد را با موفقیت بی نظیری همراه خواهد ساخت. بهره مندی از کنترل ربات ها برای انجام جراحی و یا حتی در امر کشاورزی و صنایع مختلف می تواند از جمله کسب و کارهای موفق سال 2020 قلمداد شود. چنانکه برخی از تحلیلگران پیش بینی می کنند تا سال 2050 انسانها تنها ایده و تحلیل های خود را می فروشند.
  2. مهندسی نرم افزار و تحلیل داده ها: یکی از انواع استارت آپ های موفق پیش بینی شده در سال 2020 در ارتباط با مهندسان نرم افزار و متخصصانی است که قادر به توسعه نرم افزارها و تحلیل سیستم ها و مدیریت شبکه هستند. طبق آمار ایالات متحده تقاضا برای بهره مندی از مهارت این افراد تا سال 2023 به میزان 18 درصد افزایش خواهد یافت. ایجاد یک کسب و کار مبتنی بر مهارت های مهندسان نرم افزار که در کار خود تخصص دارند یکی از استارت آپ های موفق در سال 2020 خواهد بود. با راه اندازی شبکه های وب می توان بصورت آنلاین نوع خدمات و مهارت هایی که وجود دارند را به مشتریان بالقوه نشان داد. در این صورت همچنین اطمینان و اطلاعات کافی از پیشرفت در کار مورد نظر با سرعت بیشتری کسب خواهد شد.
  3. محصولات مرتبط با واقعیت مجازی یا VR : محصولات واقعیت مجازی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. استارت آپ هایی که با این محصولات سر و کار دارند می توانند لذت بی حد و حصری را برای مشتریان خود به ارمغان آورند. با استفاده از این ابزار امکان تعامل در فضای مجازی و بهره مندی از بازی هایی با این تکنولوژی به عنوان انقلابی در فضای بازی های مجازی می باشد. ارائه دهندگان این محصولات به بازار می توانند تجربه حس واقع گرایانه را در دنیای مجازی برای افراد فراهم کنند. نکته بسیار مهم این است که این ابزار آینده آموزش و یادگیری را متحول می‌کند. همانطور که می‌دانید بازیها تیمی بهترین روش آموزشی می باشند.
  4. مدیریت رسانه های اجتماعی: یکی از روش های کسب و کار موفق در دنیای امروز مدیریت صحیح و تخصصی رسانه های اجتماعی می باشد که منجر به دریافت سود بالا و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان است. در واقع با استفاده درست از این رسانه ها می توان مشتریان را با خدمات و محصولات شرکت به شکل مناسبی آشنا کرد و آنها را تشویق به دریافت محصولات و خدمات از شرکت نمود. نرم افزارها و اپلیکیشن های کاربر پسند در این زمینه می‌توانند موفقیت های زیادی کسب کنند.
خواندن
توسعه سیستمی مشابه به گوگل مپس برای ماهواره‌ها توسط استارتاپی آمریکایی

تمامی ایده های مختلف ارائه شده برای راه اندازی یک استارت آپ موفق در سال 2020 با توجه به نیازها و بازارهای رو به رشد در سال آینده بیان گردید. کاربران اینترنتی روز به روز در حال گسترش بوده و شما می توانید در مدت زمانی کوتاه ایده های خود را با آنها به اشتراک گذاشته و سطح جدید از اشتیاق برای دریافت خدمات را در آنها به وجود آورید. برای شروع یک استارت آپ موفق نیاز به تحقیق و مطالعه کسب و کارهای موفق و الهام گرفتن از آنها دارید. در ضمن کمک گرفتن از متخصصان این امر می تواند روند رسیدن به سود و موفقیت را برای شما تسهیل کند.

منبع : دانشزار

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *