۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

اکنون زمان مناسبی برای فین‌تک است. این صنعت سال۲۰۱۸ گسترش جهانی یافت و بیش از ۳۲میلیارد دلار درآمد داشت. علاوه بر این، نواحی جنوبی آمریکا و برخی کشورهای آفریقایی پدیده‌های نوظهور این حوزه هستند. شرکت‌های فین‌تک، از جمله فناوری‌های بیمه، افزایش یافته‌اند و هم‌اکنون این صنعت یکی از اهداف اصلی شرکت‌های کسب‌وکار است. در این گزارش ۱۰شرکت برتر فین‌تک دنیا را بررسی می‌کنیم.

کوکونات

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

این شرکت سال ۲۰۱۶، در لندن شروع به کار کرد.کوکونات استارتاپی است که حساب‌وکتاب‌های مالیاتی را بررسی می‌کند. بنیانگذاران کوکونات آدام گودال و سم اوکانر بودند. این شرکت سرمایه خود را به ۱.۹میلیون یورو (معادل ۲.۵میلیون دلار) رسانده است. حساب‌های کوکونات سطوح مختلف کسب‌وکار را در بر می‌گیرد.

کوکونات سال ۲۰۱۹ سیستم اشتراکی خود را افتتاح کرده است. این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ صورتحساب‌هایش را ماهانه ۵یورو (معادل ۶.۵۱دلار) گزارش می‌کند.

برکس

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

برکس توسط هنریک دابرگراز و پدرو فرانسسچی برزیلی تأسیس شد. این شرکت سال ۲۰۱۷ سرمایه‌ای را از شتاب‌دهنده وای‌کامبینیتور دریافت کرد؛ سپس مکس لوچین و پیتر تیل، بنیانگذاران پی پل، در برکس سرمایه‌گذاری کردند. برکس سال۲۰۱۸ پیشرفتی ۱۲۵میلیون دلاری داشت. در حقیقت برکس شرکت کارت اعتباری در آمریکاست.

این شرکت تاکنون ۲۸۲میلیون دلار رشد کرده است. تمرکز برکس روی فراهم‌آوردن خدمات برای استارتاپ‌هاست. استارتاپ برکس در سال ۲۰۱۸ در کمتر از یک ماه بعد از ارائه اولین محصولش تبدیل به یونیکورن شد. شرکت مزبور بعد از دریافت سرمایه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیون دلار مشتریان جدیدی برای شرکتش پیدا و به آنها در سطوح مختلف مالی کمک کرد.

ترولایر

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

استارتاپ ترولایر چهاردهم جولای سال ۲۰۱۶ در انگلستان تأسیس شد. حوزه کاری این استارتاپ فین‌تک، مشاوره و خدمات مالی است. ترولایر توسعه‌دهنده و طراح اپلیکیشن‌های مالی است. ترولایر اپلیکیشن‌های مالی را با بانک داده‌ها مرتبط و حساب‌های کاربری را تأیید می‌کند.

خواندن
چگونه موفقیت استارتاپ خود را اندازه می‌گیرید؟ با OKR آشنا شوید

ترولایر ۱۱.۸میلیون دلار رشد سرمایه داشته و رابطی برای خدمات شرکت‌های مالی است. ترولایر به شرکت‌های مالی کمک می‌کند تا قوانین تازه‌ای، به‌ویژه در زمینه بانکداری، وضع کنند.

ریزین

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

ریزین یک بازار آنلاین اروپایی برای جذب سرمایه و ذخیره آن است. شرکت ریزین سال ۲۰۱۲ و به‌دست فرانک فروند، مایکل استفان و تاماز گورگادز، در زمینه فناوری اطلاعات، بانکداری و خدمات مالی، افتتاح شد.

شرکت سرمایه‌گذاری ربیت، تریو و پی‌پل سرمایه مورد نیاز ریزین را تأمین کرده بودند. این شرکت تا امروز ۱۷۸میلیون دلار رشد داشته است. ریزین ژانویه سال ۲۰۱۹ با ۱۱۴میلیون دلار در حوزه فین‌تک یونیکورن شد.

آنوراک

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

استارتاپ بیمه آنوراک راهنمای مناسبی برای بیمه عمر است. این استارتاپ سال ۲۰۱۹ در بازار استارلینگ و یولت درخشید.

سوفی

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

سوفی یک شرکت سرمایه‌گذاری اجتماعی است که اموال شخصی افراد را به‌صورت آنلاین بررسی می‌کند. استارتاپ سوفی آگوست ۲۰۱۱ در آمریکا آغاز به کار کرد. این استارتاپ به دانش‌آموزان برای تأسیس شرکت، تأمین مسکن و مشکلات شخصی‌شان وام می‌دهد.

این استارتاپ مربوط به مدیریت مالی اشخاص ۲میلیارد دلار افزایش سرمایه داشته است. تمرکز سوفی پیش از سال۲۰۱۹ تنها بر پرداخت وام بود؛ اما از آن سال روند مدیریتی‌اش را تغییر داد و محصول سرمایه‌گذاری را افتتاح کرد.

لندینگ اکسپرس

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

لندینگ اکسپرس کارش را اکتبر سال ۲۰۱۶، در زمینه هوش مصنوعی و فین‌تک، آغاز کرد. این استارتاپ آمریکایی یک پلتفرم ارسال وام است. لندینگ اکسپرس ۲.۷میلیون دلار رشد کرده است.

ولت بانک

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

ولت بانک نئوبانک مصرف‌کنندگان استرالیایی است که سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و ژانویه سال ۲۰۱۹ به عنوان اولین نئوبانک مجاز اعلام شد.

خواندن
مشاور مالی استارتاپ، نیاز مشترک همه کارآفرینان

بوتای

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

بوتای یک استارتاپ بیمه عمر است که کارش را سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. استارتاپ بوتای در هنگ‌کنگ و با تکنولوژی‌های مدرن و متخصصان پزشکی فعالیت می‌کند. این استارتاپ از نسل اول بیمه‌کنندگان مجازی است که ۳۰میلیون دلار رشد داشته است.

بوتای موفق به کسب گواهینامه انجمن بیمه هنگ‌کنگ شده است. بیشتر از ۸۰درصد مشتریان بوتای تمایل به استفاده از شبکه‌های مجازی و کانال‌های دیجیتالی دارند.

ویفاکس

۱۰ استارتاپ و شرکت برتر دنیا را بشناسید

شرکت ویفاکس آلمانی است و یکی از ۱۰شرکت برتر فین‌تک دنیا است و شرکت‌های بیمه را برای ارتباط بهتر به یکدیگر متصل می‌کند. مدیریت و مشاوره مشتریان در ویفاکس کاملا دیجیتالی است. ویفاکس تاکنون ۱۵۸.۸میلیون دلار افزایش سرمایه داشته است.

این استارتاپ از مدل تجارت به تجارت استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد ویفاکس اولین سرویس برای نیازهای بیمه‌ای افراد است که این امکان را فراهم آورده که هر زمان و در هر مکانی به قراردادهای بیمه خود دسترسی داشته باشید.

منبع: هفته نامه شنبه

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *