چگونه می توان محتوای بسیارخوب تولید کرد؟

چگونه می توان محتوای بسیارخوب تولید کرد؟

تقریباً درباره هر موضوعی که فکر کنید ، محتوای دیوانه کننده ای در وب منتشر شده است.برخی از مطالب بسیار خوب است.محتوای بسیارخوب می تواند به شما کمک کند تا رتبه بندی سایت خود را ارتقا دهید. جستجو طولانی تر شود و ممکن است خواننده را ترغیب کند علی رغم اینکه محتوای شما را دوست ندارد ، اما آن را بخواند.

فقط با تلاش برای حل چالش های مخاطب خود می توانید محتوای بسیارخوب بنویسید. اگر این کار را انجام دهید ، محتوای شما از سطح متوسط بالاتر خواهد رفت.

انجام کارهای صحیح از منظر استراتژیک و تاکتیکی کمک می کند تا محتوای شما بهینه ، جالب ، مفید و منحصر به فرد شود. سه ستون محتوای خارق العاده!

خبر خوب این است که محتوای بسیارخوب و خارق العاده در واقع خیلی بیشتر طول نمی کشد. فقط انجام چند کار متفاوت است اما لازم است کمی بیشتر تلاش کنید.

امروز ، من۴ روش برای بهتر کردن هر پست در کمتر از یک ساعت کار را با شما به اشتراک می گذارم.


۱- برای تولید محتوای بسیارخوب، داستان سرایی را درمطالب خود بگنجانید.

 محتوای بسیارخوب


مطالب ارزشمند شما دارو است. شما می دانید که اگر فقط می توانستید افراد را مجبور به مصرف آن کنید ، آنها سلامتی و موفقیت بیشتری خواهند داشت و عمیق ترین مشکل آنها حل خواهد شد. اما هر چقدرهم تلاش کنید ، بسیاری از مردم نمی توانند متقاعد شوند که دارو را ببلعند. مثلا می گویند طعم خوبی ندارد ، و سرگرم کننده هم نیست.

دارو ممکن است همان چیزی باشد که همه ما به آن نیاز داریم ، اما آب نبات همان چیزی است که می خواهیم. پس چکار باید بکنیم؟

خواندن
طراحی چه نقشی در موفقیت کسب و کار دارد

به پست های بسیار جذاب و ارزشمند خود به عنوان داروی روکش دار از قند فکر کنید. آنها آنچه را که مخاطبان شما می خواهند و همچنین آنچه که آنها نیاز دارند را ارائه می دهند.

قسمت دارو نیاز شماست. مشکلی که پست شما حل می کند یا فایده ای است که برای شما ایجاد می کند. و قسمت قند داستان است. این همان چیزی است که بلعیدن محتوای شما را آسان و سرگرم کننده می کند. محتوای عالی برای رسیدن به جایگاهی عالی به هر دو قسمت احتیاج دارد.

ما در واقع این را آزمایش کردیم.

چند سال پیش ، ما در یکی از پست های وبلاگ خود یک تست ساده A / B انجام دادیم. ما برای برخی از بازدیدکنندگان خود، پستی را ارسال کردیم که با یک داستان ساده آغاز می شد و بعد به “گوشت” محتوا منتهی می شد ، در حالی که پست دیگر حاوی داستان نبود.

نتیجه چه بود؟

درپست حاوی مقدمه داستان تقریباً 300٪ افراد بیشتر به پایین پیمایش می کردند و میانگین زمان حضور در صفحه بیش از پنج برابر بیشتر بود.

۲- با تحقیق از محتوای خود پشتیبانی کنید


آزمایش سرگرم کننده دیگری که ما انجام دادیم:

ما دو عنوان مختلف را برای یکی از پست های وبلاگ خود آزمایش کردیم. اولین مورد از عنوانی استفاده کردیم که محتوای پست را مسخره می کرد:
عنوان دوم از یک عنوان مشابه استفاده می کرد ، اما ما مشخص کردیم که این پست توسط داده ها پشتیبانی می شود:
اکنون ، اعتراف می کنم ، انتظار داشتیم نسخه ای که در آن تحقیق ذکر شده بود برنده شود.

خواندن
۱۲ اشتباه بزرگ که در صفحه اصلی سایت مرتکب می شوید

اما ما انتظار نداشتیم که تفاوت بیش از 40 درصد باشد!

۳ – تصاویر را بهبود ببخشید


مغز شما (و مغز خواننده شما) در پردازش تصاویر بصری بهتر از متن عمل می کند. در حقیقت ، 90 درصد از اطلاعات مغز ما بصری است و این اطلاعات را 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می کند.

و تصاویر ، هنگامی که متن شما را تکمیل می کنند ، به پیام شما کمک می کنند تا ارتباط برقرار کند: 40 درصد از مردم نسبت به متن به اطلاعات بصری پاسخ می دهند

این بدان معناست که تصاویر مناسب محتوای شما را کاملاً جالب تر می کند. تصاویر عالی فراتر از عکس های موجود است.

۴- از کارشناسان بازخورد بگیرید

محتوای بسیارخوب


این مورد هم کمک به توسعه محتوا است و هم توزیع که به شما کمک می کند دید بیشتری برای پست های وبلاگ خود داشته باشید.

نحوه اعمال این مورد در کسب و کار شما


از اقیانوس وسیع محتوای قبلاً منتشر شده در آن دلسرد نشوید. همیشه جا برای محتوایی وجود خواهد داشت که جالب ، منحصر به فرد ، مفید و کاربردی باشد. تفاوت بین تولید محتوای خوب و تولید محتوای عالی خیلی زیاد نیست. اما تفاوت در نتایجی است که به دست می آید.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *