مدیریت و کنترل استرس دراستارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

مدیریت و کنترل استرس دراستارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

در این مقاله قصد داریم به بررسی مدیریت و کنترل استرس دراستارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا بپردازیم: با ما همراه باشید.

“آیا راهی وجود دارد که فقط برای یک دقیقه استرس خود را درحالت” مکث “بگذارم تا بتوانم یک دقیقه بدون استرس باشم؟ من استارتاپ خود را دوست دارم ، اما احساس میکنم استارتاپ من شروع به خفه کردن من می کند. چگونه می توانم این استرس را در محل کار کنار بگذارم تا بتوانم از بقیه زندگی ام لذت ببرم؟ آیا این امکان پذیر است؟ آیا میتوان کنترل استرس خود را در دست بگیرم؟

جدا کردن استرس از “زندگی منظم” ما یکی از بزرگترین چالش هایی است که به عنوان بنیانگذار با آن روبرو هستیم. راه اندازی یک شرکت نوپا مانند کار دریک محل کار عادی نیست. استارت آپ بخشی از وجود ما می شود ، بنابراین احساس می کنیم استرس در DNA ما نقش بسته است.

با این حال ، در عین حال ، اگر نتوانیم استرس اولیه و زندگی خود را جدا کنیم ، خطر نابودی هر دو را تهدید می کند. آنچه ما نیاز داریم یک استراتژی واقعی برای آزاد سازی ذهنمان است تا در واقع بتوانیم از زندگی و کارخود لذت ببریم.

مدیریت و کنترل استرس دراستارتاپ ها

مشکل را جدا کرده و به آن حمله کنید


ما به عنوان بنیانگذار ، در حمله به مشکلات در طول روز بسیار حیرت انگیز هستیم. پس چرا ما مشکل “استرس ” خود را جدا نکرده و با همان شدت به آن حمله نمی کنیم؟

اولین قدم این است که استرس را به عنوان یک مشکل واقعی جدا کنید. “من نمی توانم در شروع کارم موثر باشم تا زمانی که بتوانم استرس کاری خود را از بقیه زندگی جدا کنم.” بیایید آن را در بالای لیست کارهای خود قرار دهیم و آن را ردیابی کنیم تا کمی تسکین پیدا کنیم. من فهمیدم که تا زمانی که مشکل را جدا نکنم مرتباً آن را نادیده می گیرم.

خواندن
حداقل چیزی که بنیانگذار باید در مورد امور مالی بداند؟

برعکس ، وقتی من مانند یک مشکل کاری به آن حمله می کنم ، به طور آزادانه و بدون توجه به آن ، به حل مسئله علاقه مند می شوم. اهمیت تمایز بسیار شگفت آور است.

استرس را شناسایی کنید


هر مشکلی که حاد تشخیص داده نشود قابل اصلاح نیست. ما نمی توانیم فقط بگوییم “من استرس دارم” زیرا این تشخیص بسیار گسترده است. ما باید استرس را شناسایی کنیم تا بتوانیم آن را کنترل کنیم.

“من استرس دارم: اگر ما پول بیشتری جمع نکنیم ، من قادر به پرداخت قبض هایم در ماه اوت نخواهم بود.” این استرس حادتر است. وقتی استرس خود را شناسایی و جداسازی می کنیم ، به ما امکان می دهد مکانیزم هایی برای کنار آمدن با آن و در صورت امکان ، ایجاد راهی برای قرار دادن آن روی قفسه برای یک دقیقه ایجاد کنیم.

گاهی اوقات جداسازی استرس ، جعبه زمانی خاص خود را نیز به سود ما ایجاد می کند. دانستن اینکه تا زمانی که پاسخی از مشتری دریافت نکنیم و یا شروع هفته جدید نمی توانیم کاری انجام دهیم ، به ما فرصتی می دهد تا بگوییم “با این استرس خاص اکنون نمی توان رو به رو شد و این استرس به تاخیر می افتد.”

حواس پرتی فعال را جستجو کنید


برای بسیاری از ما ، مشکلی که با آن روبرو هستیم این است که به دنبال حواس پرتی فعال نیستیم. اگر مثل من هستید ، “نشستن در ساحل” شکنجه است زیرا تنها چیزی که فکر می کنید کار است. هر فعالیتی که ذهن ما را از کار دور کند ، به راحتی استرس ما را کاهش می دهد. مغز ما خیلی سیم کشی شده است ، بنابراین باید با آن بازی کنیم.

خواندن
اخلاقیات داده، سلاح استراتژیک استارتاپ‌ها برای غلبه بر غول‌های فناوری

در مورد من ، من وارد نجاری شدم.من یک کارگاه ساختم و فقط ساعتها در خاک اره پوشیده شدم. آنچه من دریافتم این است که وقتی در حال ساخت چیزی هستم ، ذهنم کاملاً از هر چیز دیگری جدا است که این عالی است.

به همین دلیل برای بسیاری از ما ، نوعی سرگرمی جذاب یک امر ضروری است. در واقع مهم نیست که چیست ، به شرطی که ذهن ما را به طور قطعی به جای دیگری بکشاند.

استرس ابتدایی ما فقط چیزی نیست که باید با آن زندگی کنیم. این چیزی است که باید مدیریت کنیم. هرچه بیشتر به مسئله توجه کنیم ، در پرداختن به آن بهتر می شویم.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *