فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)

هر روز که می‌گذرد ما یک‌قدم به دنیای هوش مصنوعی (AI) نزدیک‌تر می‌شویم و زمان آن فرارسیده تا استارت آپ های مبتنی بر این تکنولوژی تأثیرات خود را نشان دهند. همان‌طور که می‌دانیم هوش مصنوعی (AI) و روبات‌ها ، حاکمان دنیای فردا خواهند بود، بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران درزمینهٔ تکنولوژی با دقتی زیاد به چشم‌انداز صنعت فناوری چشم دوخته‌اند تا تمامی ایده‌های نویی که می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند را رصد کنند. شعار عصر الآن این است: رؤیاهای بزرگ داشته باش، اقدام کن.

با توجه به اینکه هرروز صدها استارت آپ جدید معرفی می‌شوند، سؤال اصلی این است که:

چطور می‌توانید استارت آپ هایی را شناسایی کنید که بیشترین موفقیت را در سال 2020 کسب خواهند کرد؟

تیم استارتاپس لند قصد دارد در حل این مشکل به شما کمک کند. در ادامه فهرستی از بهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌های حامیانی که تاکنون توانسته‌اند جذب کنند ارائه می‌شود.

لیستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020

1- استارت آپ های هوش مصنوعی AI Startups

2- استارت آپ های تجارت الکترونیک  Ecommerce Startups

3- استارت آپ های فناوری آموزشی (EdTech Startups)

4- استارت آپ های فناوری مالی (FinTech Startups)

5- استارت آپ های غذا و نوشیدنی (Food and Beverages Startups)

6- استارت آپ های خدمات بهداشتی (FinTech Startups)

7- استارت آپ های بلاک چین (Blockchain Startups)

8- استارت آپ های اینترنت اشیا (IoT Startups)

9- استارت آپ های خدمات بهداشتی (Health Care Startups)

10- استارت آپ های حمل‌ونقل و سفر (Transport and Travel Startups)

11- استارت آپ های اپلیکیشنهای موبایل (Mobil Apps Startups)

12- استارت آپ های مُد (Fashion Startups)

لطفاً توجه کنید که: لیست فوق، یک لیست جامع از شرکت‌های استارت آپ به شمار نمی‌آید و نکته قابل‌توجه دیگر این است که تنظیم این لیست بر اساس رتبه‌بندی این استارت آپ ها صورت نگرفته است.

خواندن
برترین استارتاپ‌های یونیکورن نوظهور سال ۲۰۱۸

استارت آپ های هوش مصنوعی

سروی اوتو (survey Auto)

سروی اوتو (survey Auto): بهترین استارت آپ ها در سال 2020
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: مخفی
  • سرمایه‌گذاران: موسسه بیل و ملیندا گیتس Bill and Melinda Gates Foundation()

SurveyAuto روند آمارگیری نفوس را به‌مراتب آسان‌تر کرده است. قادر به جمع‌آوری آمارهای دقیق با استفاده از ژئولوکیشن، مکالمات تلفنی، تصویربرداری فوق طیفی و نقشه‌های خیابانی است. SurveyAuto زاییده ذهن دکتر عمر سیف  Umer Saif  یک کارآفرین پاکستانی است.

این استارت آپ فعالیت خود را از دو سال قبل آغاز نموده است اما اخیراً بودجه‌ای نامعلوم از جانب موسسه بیل و ملیندا گیتس دریافت کرده است.

بر اساس گفته‌های دکتر عمر سیف (مدیر اجرایی SurveyAuto ) این استارت آپ از مدل جمع‌آوری انبوه اطلاعات استفاده می‌کند و با استفاده از کامپیوتر، بررسی الگوریتم‌ها و آمارها را به‌منظور تصمیم‌گیری در مورد فرد ارائه‌کننده اطلاعات، محل جمع‌آوری اطلاعات و زمان و فواصل گزارش‌ها صورت می‌دهد.

این مسئله موجب کاهش هزینه و به حداقل رساندن خطاهای انسانی می‌شود.

چنین سیستمی کاملاً نویدبخش به نظر می‌رسد. تنها زمان نشان می‌دهد با چه سرعتی از سایر رقبا پیشی خواهد گرفت.

اسپیس میکر (Spacemaker)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: 25 میلیون دلار
  • سرمایه‌گذاران: آتومیکو Atomico()

Spacemaker یکی دیگر ازبهترین استارت آپ ها است که باهدف توسعه پایدار زیرساخت‌ها وارد بازار شده است تا هم‌زمان به رشد شرکت‌ها و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی از فعالیت‌هایشان – یکی از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل- کمک کند.

طراحان زیرساخت‌ها می‌توانند از خدمات Spacemaker در جهت یافتن هوشمندانه‌ترین روش افزایش حداکثری ارزش مستقلاتشان بهره برند. آنان پیشنهادهای متعدد سایت را تولید و بررسی می‌کنند، بهترین پیشنهادها را دسته‌بندی کرده و آمارهای تشریحی مربوط به هریک را ارائه می‌کنند. Spacemaker از بررسی الگوریتم‌ها و داده‌ها توسط کامپیوتر برای خلق طرح‌هایی دوستدار محیط‌زیست استفاده می‌کند.

خواندن
ایده استارتاپ را با این روش‌ها پیش از اجرا ارزش گذاری کنید

ظرفیت (Capacity)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: 23.2 میلیون دلار
  • سرمایه‌گذاران: com

اگر نمی‌توانید پاورپوینتی رو پیدا کنید؟ فایلی را بر روی صفحه دسکتاپتون جا گذاشتید؟ کتابی رو که نیاز دارید در پروازتان همراه ندارید؟ ما برای تمام این مشکلات راه‌حل داریم. راه‌حل ما Capacity است – یکی ازبهترین استارت آپ ها در زمینه هوش مصنوعی.

Capacity یکی از پلت فرم‌های هوش مصنوعی است که تمام اپلیکیشنهای انتخابی شما را که به آن نیاز دارید در یک پلت فورم واحد به هم پیوند داده است. شعار استارت آپ Capacity این است: بعدازاین دیگر هیچ فایل دیجیتالی گم نخواهد شد. این نرم‌افزار از هوش مصنوعیAI) ( استفاده می‌کند تا اپلیکیشن موردنیاز شما در هرلحظه را تشخیص داده و آن را برای شما آماده کند. این قابلیت به شما و تیم شما کمک می‌کند تا زمان را مدیریت کنید و دانش خود را درزمینهٔ های مختلف افزایش داده و روی روش‌های رسیدن به  اهداف تجاری‌تان متمرکز شوید.

آبزرو. ای آی (Observe.AI)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: 34.1 میلیون دلار
  • سرمایه‌گذاران: Scale Ventures

برای اداره کردن یک مرکز تلفن نیاز به کمک دارید؟ نیاز به یک متخصص فروش و تیم پشتیبانی دارید ؟ نگاه کنید. Observe.AI همان پلت فورم موردنظر شما است که دارای یک مشاور تلفنی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) است که می‌تواند تماس‌های تلفنی شما را به ابزاری برای کسب سود تبدیل کند. Observe.AI از تکنولوژیهای متعددی بهره می‌برد. با استفاده از کامپیوتر به بررسی الگوریتم‌ها و اطلاعات ، پردازشگر زبان مادری و لیستی از خطاهای بررسی‌شده به‌منظور پاک‌سازی تماس‌های شما می‌پردازد. این استارت آپ شرکت‌های تلفن را ردیابی و نظارت می‌کند و آموزش‌های لازم را برایشان فراهم می‌کند تا اطمینان حاصل کند که تک‌تک تماس‌های شما می‌تواند منجر به فروش شود. درنتیجه سوددهی افزایش می‌یابد و درعین‌حال تعداد تماس‌گیرنده‌های نامطمئن نیز کاهش می‌یابد.

خواندن
آموزش استفاده از تخته کانبان (Kanban) برای استارتاپ های ناب

Observe.AI تحت پشتیبانی شرکای Scale Venture، شرکای Nexus Venture، Y Combinator و Emergent Ventures است. این استارت آپ در مدت‌زمانی کوتاه، اطمینان Tripadvisor، مایکروسافت، ERCBPO، Talkdesk و دیگر شرکت‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری تجاری (VC firms) را جلب نمود.

 آیویر تک (Eyewear tech)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: مخفی
  • سرمایه‌گذاران: های تک گراندرفوردز (High Tech Grunderfords)

Eyeware Tech استارت آپی است که انقلابی را در صنعت شناسایی و دوربین‌های ردیابی ایجاد کرده است و بدین ترتیب عمل می‌کند که با نگاه کردن دقیق به هر فرد از انگیزه او مطمئن می‌شود. نرم‌افزار آن در حوزه‌هایی چون امنیت، انتخاب خریدار، نیات انسانی و … توسعه پیداکرده است. از الگوریتم دید کامپیوتری استفاده می‌کند تا تعامل انسان و تکنولوژی را افزایش دهد.

دوربین‌های نرم‌افزار 3 بعدی ردیابی چشمی امکان درک عمیق را فراهم کرده و همچنین از راه دور به‌صورت سه‌بعدی اجازه دنبال کردن فرد را می‌دهند . تمامی این کارها با دوربین‌های سه‌بعدی کاربر صورت می‌گیرد. این دوربین به ضبط کردن تعاملات واقعی، توجه کاربر، نیت، انگیزه و علائق وی کمک می‌کند.

استریم (Streem)

فهرستی ازبهترین استارت آپ ها در سال 2020 بر اساس میزان موفقیت و سرمایه‌گذاری‌(قسمت اول)
  • صنعت: هوش مصنوعی (AI)
  • سرمایه: 5 میلیون دلار
  • سرمایه‌گذاران: شرکای فلایینگ فیش Flying Fish))

با ظهور Streem حمایت از مشتری بسیار آسان‌تر شده است. برآورده نشدن انتظارات مشتریان از سوی شرکت موجب دلسردی مشتریان می‌شود.

ورود Streem، به‌منزله انقلابی درزمینهٔ حمایت از مشتری است که به مشتریانتان کمک می‌کند تا از طریق لنز گوشی‌های هوشمند خود مشکلاتشان را مطرح کنند و تیم شما می‌تواند با بررسی دقیق شواهد، بلافاصله راهنمایی‌های لازم را برای مشتریان ارائه کند.

Streem با استفاده از نقشه‌برداری فضایی اختصاصی، OCR، و تکنولوژی تخمین موقعیت  و حالت شیء ، اطلاعات ضروری را برای مهندسان بخش حمایت از مشتریان فراهم می‌کند.

منبع: موفق شو

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *