8 وب سایت خبری استارتاپ های فناوری

8 وب سایت خبری استارتاپ های فناوری

در این مقاله چند وب سایت خبری استارتاپ های فناوری که میتوانید از طریق آنها خبرهای استارتاپ های فناوری را دنبال کنید معرفی میکنیم.

به خاطر داشته باشید که بهترین راه برای به روز ماندن در خبرهای استارتاپ ها، توجه به چیزهایی است که مردم می سازند ، چه در جامعه محلی شما و چه در سراسر جهان.

به تغییراتی در رفتار مصرف هم در مصرف کنندگان و هم در مشاغل توجه کنید و همچنین به راه حل هایی که برای حل آنها به وجود آمده است. هنگامی که توجه رسانه ها یا بودجه زیادی به آن رسیده است ، بذر ایده در حال حاضر وجود دارد و در حال رشد است.

1. TechCrunch

وب سایت خبری استارتاپ های فناوری

TechCrunch از بزرگترین وب سایت های استارتاپ های فناوری است ، جایی که شما می آموزید چه کسی چه چیزی را پرورش داده و کدام شرکت ها پیشرفت داشته اند.

این شرکت همچنین با بنیانگذاران قابل توجه ، سرمایه داران سرمایه گذار ، رویدادهای استارتاپی را برگزار می کند .

2. ProductHunt

وب سایت خبری استارتاپ های فناوری

Product Hunt یک وب سایت جدیدتر است که به تبلیغات کاربر متکی است تا بتواند محصولات جدید و جذاب جدیدی را که توسط توسعه دهندگان تهیه شده است ، انتخاب کند.

بسیاری از شرکت های نوپا موفق با پروژه های جانبی شروع میکنند. ProductHunt باعث می شود به راحتی بتوانید بفهمید که چه نوآوری هایی در دنیای فناوری اتفاق می افتد و مردم کدام را دوست دارند.

“این جا مکانی است که علاقه مندان به محصول بتوانند در مورد آخرین برنامه های تلفن همراه ، وب سایت ها ، پروژه های سخت افزاری و خلاقیت های فنی با یکدیگر صحبت کنند و آنها را به اشتراک بگذارند .

خواندن
هشدار های مهم برای استارتاپ ها

3. VentureBeat

وب سایت خبری استارتاپ های فناوری

مشابه VentureBeat ، TechCrunch یک منبع خبری برای لستارتاپ ها، فناوری و نوآوری است. من شخصاً TechCrunch را ترجیح می دهم ، اما VentureBeat همچون Whitepapers مقالات و منابع آموزشی خوبی نیز ارائه می دهد.این شرکت همچنین میزبان رویدادهای فناوری و تجاری است.

4. Mashable

استارتاپ های فناوری

Mashable از نظر نوع مطالبی که منتشر می کند ، در چند سال گذشته تنوع بسیاری داشته است. آنها هنوز هم اطلاعات خوبی در مورد فناوری ، تجارت و رسانه های اجتماعی منتشر می کنند. با این حال ، داستانهای مربوط به مراحل اولیه استارتاپ ها (نه فیس بوک ، Evernote یا Uber) چندان متداول نیستند. توصیه می کنم قسمت استارتاپ را بررسی کنید.

5. Inc

استارتاپ های فناوری

من واقعاً مجله Inc را دوست دارم. اگرچه وب سایت آنها دارای محتوای آموزشی بیشتری نسبت به مطالب خبری است ، اما هنوز منبع خوبی برای یادگیری در مورد استارتاپ های جدید و رو به رشد یا فناوری جالب است. همچنین می توانید برای دریافت مقالات از بخش های خاص مانند “رشد” “استارتاپ” و “نوآوری” در خبرنامه آنها مشترک شوید.

6. Tech.co

استارتاپ های فناوری

Tech.co or Tech Cocktail ، فن آوری ، استارتاپ ها و اخبار مبتنی بر شهر را در بر می گیرد. این شرکت همچنین به دلیل ترکیب وقایع و استارتاپ ها به خوبی شناخته شده است.

7. Forbes

استارتاپ های فناوری

Forbes یک منبع شگفت انگیز برای کسب و کار و اطلاعات مالی است. اگرچه مانند برخی از وب سایت های فوق به همان اندازه بر روی استارتاپ هاس تکنولوژی متمرکز نشده است ، اما دارای بخش کارآفرینی و فناوری است که می توانید برای اطلاعات در مورد نوآوری های جدید از آن استفاده کنید.

خواندن
اتودسک استارتاپ PlanGrid را خرید

8. PandoDaily (now Pando)

استارتاپ های فناوری

سرانجام ، PandoDaily وب سایت عالی دیگری است که اخبار استارتاپ های فناوری را پوشش می دهد ، در درجه اول هم سیلیکون ولی . برخی از فیلم های PandoMonthly از فیلم های مورد علاقه من در مورد کارآفرینی هستند.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *