5 ویژگی که در کارفرمایان هوشمند و با اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد

   5 ویژگی که در کارفرمایان هوشمند و با اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد

رهبران وکارفرمایان هوشمند و با اعتماد به نفس ویژگی های برجسته ای دارند که آنها را متمایز میکند و به آنها در مدیریت کمک میکند. در این مقاله قصد داریم به ۵ ویژگی این رهبران بپردازیم.

۱- از اشتباه نمی ترسند.


رئیس متکبر و خودپسند که موضع خود را اعلام می کند و به عقاید و دیدگاه های مختلف توجه نمی کند ، پیروان کمی خواهد داشت. به طور معمول ، دیگران باید بدانند که او درست میگوید.

در حالیکه کارفرمایان با اعتماد به نفس و باهوش از اشتباه نمی ترسند. آنها کاملاً محکم هستند و در صورت اثبات اشتباه ، پذیرش بالایی دارند. برای آنها ، این مهم است که دریابند چه چیزی درست است. آنها همچنین اغلب اشتباه می کنند.

۲- بیشتر از حرف زدن گوش میکنند.


آیا می خواهید یک رئیس بی ثبات در محل کار را بشناسید؟ آسان است ، کافی است فقط به لاف زدن آنها گوش دهید. در واقع میتوان گفت این یک ماسک است برای عدم اطمینان آنها. با این حال ، کارفرمایان با اعتماد و باهوش می خواهند بدانند که شما چه فکر می کنید و به دنبال دانستن اطلاعات بیشتر هستند و می دانند راه انجام این کار گوش دادن بیشتر به اطرافیان است. این افراد در جلسات بسیار درخشان عمل می کنند تا نقاط قوت دیگران را تحت تأثیر قرار دهند.

۳- به دنبال جلب توجه دیگران نیستند


کارفرمایان هوشمند و با اعتماد به نفس نیازی به جلب توجه ندارند. آنها درک می کنند که به چه چیزی رسیده اند. آنها به دنبال اعتبارسنجی نیستند زیرا آنان معتقدند اعتبار واقعی از درون می آید. آنها ایستاده اند و با درخشش دیگران ، موفقیت های خود را جشن می گیرند و این به تقویت اعتماد به نفس دیگران کمک می کند.

خواندن
مدیریت و شوخی در کار

۴- کمک خواستن از دیگران


کارفرمایان هوشمند ضعف خود را می پذیرند و در صورت نیاز به کمک ، از دیگران کمک میگیرند. آنها با این کار ، فرهنگ مهربانی ، تشویق و پشتیبانی را برای دیگران نیز فراهم می کنند.

۵- دیگران را می شناسد


سرمربی با اعتماد به نفس هرگز به تنهایی پرواز نمی کند و همیشه موفقیت های خود را تلاش تیم می داند. او قدردانی عمیق خود را از همه افراد در جمع کردن یک پروژه ، چه نقش بزرگ و چه کوچک ابراز می دارد.

کارمندی که می بیند رئیس با اعتماد به نفس به عزت نفس دیگران اهمیت میدهد وفادارتر و متعهد تر می شود که برای رئیس و فراتر از آن بیشتر تلاش کند.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *