دعوت از استارتاپ‌ها برای همکاری با فدراسیون‌های ورزشی

دعوت از استارتاپ‌ها برای همکاری با فدراسیون‌های ورزشی

تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی در نظر دارند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌‌هایی اختصاصی را با کمک استارتاپ‌ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی خود توسعه داده و در قبال آن، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را در اختیار استارتاپ‌ها قرار دهند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارند تا با پیوند زدن توانمندی‌های کسب‌وکارهای نوپا و بازار تقاضای خدمات عمومی، نسبت به توسعه خدمات الکترونیکی در کشور اقدام کنند.

با توجه به رسالت فوق و در تعاملات انجام شده با تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی کشور، این نهادها در نظر دارند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌‌هایی اختصاصی را با کمک استارتاپ‌ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی خود (نظیر داوری و مربی‌گری) توسعه داده و در قبال آن، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را در اختیار استارتاپ‌ها قرار دهند.

در این راستا، سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای از کسب‌وکارهای نوپا و متخصصان این حوزه که مایل به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی هستند دعوت می‌کند که تقاضای خود را با عنوان «همکاری با فدراسیون‌های ورزشی» و با ذکر نام شرکت، نام نماینده و شماره تماس، و سوابق مرتبط، حداکثر تا تاریخ سوم دی‌ماه ۹۷ به آدرس ایمیل[email protected]  ارسال کنند؛ تا از آنها برای حضور در جلسه هماهنگی برای این موضوع دعوت به عمل آید.

لازم به ذکر است که فضای ورزشی، فدراسیون‌ها و اقتصاد مبتنی بر ورزش حوزه‌های جذابی هستند که تا به امروز کم‌تر مورد توجه استارتاپ‌ها قرارگرفته است و همکاری با این فدراسیون‌ها می‌تواند دریچه ورود کسب‌وکارها برای شناسایی فرصت‌ها و ورود آن‌ها به این حوزه باشد.

منبع: شنبه پرس

خواندن
بزرگترین استارتاپ‌های چینی فعال در حوزه هوش مصنوعی را بشناسید

استارتاپس لند

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *