لزوم راه اندازی استارتاپ های جدید جهت ترویج کتاب خوانی

لزوم راه اندازی استارتاپ های جدید جهت ترویج کتاب خوانی

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: ساختار آموزش در کشور باید متحول شود و بر اساس مدل‌های جدید کتابخوانی در دنیا و استفاده از استارتاپ‌ها تغییر یابد.

دکتر سورنا ستاری در سفر به استان بوشهر و در آیین افتتاح کتابخانه عمومی بوشهر با تاکید بر ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی اظهار کرد: از طرح‌های نوین در ساختار آموزش کشور استفاده شود. وی افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای استان بوشهر باید زیرساخت های کتابخانه ای در این استان توسعه یابد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با اشاره به اینکه شرکت‌های نوپا در حوزه کتاب باید گسترش یابند، گفت: بایداستارتاپ های جدید برای ترویج کتاب و کتابخوانی راه‌اندازی شود. ستاری تصریح کرد: مفاهیم آموزشی در دنیا متحول شده و ما به جایگزینی ساختار آموزشی با دوره آموزشی نیاز داریم و باید هر روز مطلب جدیدی برای مردم وجود داشته باشد. معاون علمی رییس جمهور بیان کرد: ساختار جدید در قالب شهرها پیاده می‌شود که در آینده دنیا اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصه‌های شهر هوشمند، تصریح کرد: شهر هوشمند باید هر روز مطلب جدید و سرویس جدیدی برای استفاده مردم و شهروندان داشته باشد.

منبع: اکوموتیو

استارتاپس لند

خواندن
داستان یک استارتاپ که سرمایه گذاری در صنعت کشاورزی ترکیه را تسهیل نموده است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *