هنگام شروع کار بعدی خود مراقب این ۵ اشتباه در کسب و کار باشید

هنگام شروع کار بعدی خود مراقب این ۵ اشتباه در کسب و کار باشید

شروع یک کار تجاری انواع مشکلات را به همراه دارد. مشکلاتی بزرگ ، مانند عدم پرداخت پول یا مسائل قانونی، که این مشکلات معمولا نادیده گرفته نمیشوند. اما در میان مسائل بزرگتر، به راحتی ممکن است چیزهای کوچکی را فراموش کرد که در طولانی مدت می توانند تغییر اساسی ایجاد کنند.همانطور که در تلاش برای جدیدترین سرمایه گذاری خود هستید ، مراقب این ۵ اشتباه در کسب و کار خود باشید.

۱- عدم انجام پژوهش


مطالعات CBInsights نشان می دهد که 42 درصد از استارتاپ ها به دلیل عدم توجه به نیاز بازار شکست میخورند. پرداختن به مشکلی که حل آن جالب است ممکن است سرگرم کننده باشد ، اما راهی برای موفقیت نیست.

قبل از سرمایه گذاری در ایده کسب و کار خود ، از خود بپرسید که خدمات یا محصول شما چه مشکلی را حل می کند. سپس از طریق تحقیق دریابید که آیا این مشکل به اندازه کافی رایج است – و به اندازه کافی دردناک است – حدس نزنید از ابزارهایی مانند نظرسنجی ها در گروه ها استفاده کنید تا مستقیماً به مشتریان دسترسی داشته باشید و قبل از تصمیم گیری ، حداقل چند ده پاسخ داشته باشید.

۲- مشخص نبودن انتظارات


دومین اشتباه در کسب و کار مشخص نکردن انتظارات است. پس از ایجاد یک محصول یا خدمات ، باید انتظارات مشتری را تنظیم کنید. روشن بودن آنچه را ارائه می دهید و نتیجه ای که مشتریان می توانند انتظار داشته باشند مهم است.

نه فقط در روند فروش ، بلکه در کل خدمات خود انتظارات را مد نظر داشته باشید. مثلا اگر می خواهید یک سرویس نصب تلویزیون را رزرو کنید ، ممکن است از آنها انتظار داشته باشید که تلویزیون را سوار کنند ، تمام کابل ها را به هم وصل کرده و نحوه عملکرد آن را نشان دهند. اگر نصاب فقط تلویزیون را وصل کند ، شما یک مشتری ناامید خواهید بود.

خواندن
نکاتی که پیش از همکاری با سرمایه گذاران باید رعایت کنید

در مورد کارکنان ، انتظارات نامشخص می تواند مشکل ایجاد کند. برای حل این مشکل ، توضیحات شغلی مفصلی را بنویسید و آنها را با اعضای تیم خود مرور کنید.

۳- گذاشتن داده ها روی جدول


زمان راه اندازی شغل شما بهترین زمان برای شروع جمع آوری داده ها است. ضبط همه موارد از جزئیات مشتریان از هزینه های خرید مشتری تا نرخ کاهش موجودی، ضروری می باشد.

تصمیم بگیرید که کدام معیارها را می خواهید دنبال کنید.

حداقل یک بار در ماه ، داده ها را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که داده ها از نظر منطقی روشن و درست هستند. به عنوان مثال ، زمان ها و تاریخ ها باید در یک قالب ثابت وارد شوند.

پس از آن ، شما باید داده ها را برای تجزیه و تحلیل به یک بانک اطلاعاتی وارد کنید. ابزارهای معروف به “ETL” (استخراج ، تبدیل و بارگذاری) به روند گرفتن اطلاعات شما از منابع مختلف و بارگذاری آن به انبار داده ها به منظور ادغام با ابزارهای فروش موفق ،بازاریابی و خدمات مشتری کمک میکند.

۴- کار بیش از حد


تیم های سفت و سخت و ساعات طولانی بخشی از کار در یک استارتاپ هستند و شما به عنوان یک کارآفرین سرعت را تعیین می کنید توجه داشته باشید با ایجاد فرهنگ استراحت ، خوب غذا خوردن و … از فرسودگی تیم خود جلوگیری کنید

۵- بازاریابی دیجیتال

اشتباه در کسب و کار


آخرین اشتباه در کسب و کار به بازاریابی دیجیتال مربوط میشود. بازاریابی دیجیتال یک سرمایه گذاری است. مطمئناً شما به یک وب سایت ، تبلیغات دیجیتال و حساب در سایت های مربوط به رسانه های اجتماعی احتیاج دارید. اما مراقب باشید که دچار زیاده روی در هزینه های بازاریابی دیجیتال ، از نظر زمان و پول نشوید.

خواندن
بررسی نوآوری مداوم و نوآوری تحول آفرین: در تعامل یا در تقابل؟

با رسانه های اجتماعی شروع کنید. تلاش برای حضور در هر فضایی آنلاین قابل تحمل نیست. برای مثال اگر کمان های دست ساز را می فروشید ، ایجاد حساب های پینترست و اینستاگرام – هر دو شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر – و راه اندازی یک فروشگاه راهی خوب و استراتژیک است

خبرنامه های ایمیل حوزه دیگری است که شرکت ها معمولاً در استفاده از آن دچار زیاده روی با کم کاری میشوند. بازاریابی از طریق ایمیل می تواند بازده 38 برابری سرمایه گذاری را در پی داشته باشد ، اما این تنها درصورتی است که محتوای ایمیل آموزشی و مقرون به صرفه باشد.

دیدن مشاغل خود از طریق روز راه اندازی به این معنی نیست که شما از جنگل خارج هستید. در حقیقت ، بزرگترین مشکلات شما در پیش است. از سقوط در این پنج نفر خودداری کنید ، و بهتر از همه کارآفرینان تازه کار خواهید بود.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *