استارتاپ Landed

استارتاپ Landed: استارتاپی برای کمک به معلمان برای خرید خانه

استارتاپ Landed با ایده جذاب خود جزو آن دسته از استارتاپهایی می باشد که نمایش بلوغ اکوسیستمی آمریکا را به رخ سایر کشورها می کشد . این دست استارتاپها می توانند نمادی برای بکر و منحصر به فرد بودن جامعه آمریکا برای فعالیت استارتاپهایی جهت کمک به تمام اقشار جامعه باشند . موضوعی که در سایر کشورها به ویژه در ایران قابل تامل است . استارتاپهایی که در ایران صرفا با هدف رویای کسب درآمد های نجومی پدیدار و یکی پس از دیگری دچار شکست می شوند .

حال مروری بر این دست استارتاپها می تواند تلنگری بر جامعه استارتاپی سراسر دنیا باشد که علاوه بر فصل کسب در آمد اهداف بزرگتری را در بر گیرند .

یکی از مشکلات معلمان سراسر دنیا تدریس در مناطق گران قیمت دنیا است و بسیاری از این معلمان از پس مخارج خرید خانه در این مناطق بر نمی آیند . استارتاپ Landed با همکاری بانکهای محلی این امکان را برای این افراد فراهم آورده است تا بتوانند نسبت به دریافت وام اقدام نموده و ملک مورد نظر خود را با وامهایی در حدود 50 تا صد هزار تا خریداری نمایند .

برای مثال این استارتاپ در مناطقی مانند سیلیکون ولی که منطقه ای کاملا استارتاپی می باشد و هزینه زندگی بسیار گران وامهایی در رنج $120,000 را پرداخت نموده است و در مجموع از زمان فعالیت خود تاکنون امکان خرید ملک را برای 200 معلم فراهم کرده است .

دولت آمریکا در کنار بانکهای محلی قوانین لازم را برای این استارتاپ فراهم نموده است تا امکان رشد زیادی برای آنها فراهم شود و بتوانند مناطق و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار دهند .

خواندن
توسعه سیستمی مشابه به گوگل مپس برای ماهواره‌ها توسط استارتاپی آمریکایی

منبع: آی آر استارتاپ

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *