برترین استارتاپ های حوزه انتقال پول یا مانی ترنسفر در دنیا

در مقاله قبل به بررسی مفهوم ارسال وجه یا انتقال پول بین‌المللی که یکی از شاخه‌های خدمات مالی است پرداختیم. در واقع انتقال وجوه مردم را به هم متصل می کند و دنیا را کوچک تر نشان می‌دهد. آن‌ها به موازات فناوری جدید تکامل یافته و سال به سال رشد کرده اند. بسیاری از اپراتورهای جدید وارد بازار شده‌اند و کسب و کارهای جهانی را با استفاده از قدرت رسانه های دیجیتال و به ویژه تجارت موبایل توسعه داده‌اند. امروزه اگر شما بخواهید در هر جای دنیا پولی را انتقال دهید، دیگر مجبور نیستید به مؤسسات مالی با نرخ های گران قیمت و زمان های تحویل بلند مدت ، وابسته باشید.

یکی از حوزه­‌های اصلی سرمایه‌گذاری، بخش انتقال پول توسط استارتاپ­ های فن­اوری­ مالی و بانک­‌های سنتی بوده که همواره در پی افزایش کارآمدی خدمت­ رسانی خود بوده‌­اند. در این مقاله 10 شرکت محبوب حوزه­ انتقال پول در حوزه فن­اوری مالی را با هم بررسی میکنیم که بر صنعت حواله ­نویسی فناوری مالی بسیار تأثیرگذارند.

برترین استارتاپ های حوزه انتقال پول یا مانی ترنسفر در دنیا
  • TransferWise

TransferWise یک پلت­فرم انتقال وجه برخط است که در سال 2010 با استقرار دفاتر اصلی‌­اش در لندن و در انگلستان تأسیس شد. این پلت­فرم طوری طراحی شده که به شما کمک می‌­کند ازطریق انتقالات همتا به همتا پول خود را پس ­انداز کنید. TransferWise امکان مبادله­ وجه با شخص دیگری را فراهم می­‌سازد که می­خواهد پول خود را به واحد پولی شما تبدیل کند. با این پلت­فرم می­‌توانید از مبلغ ناچیز 1 دلار تا 36 میلیون دلار را جا به­ جا کنید.

  • OFX

OFX یکی از متنوع­‌ترین سرویس­‌دهندگان انتقال وجه است که امکان مبادله­ بیش از 55 واحد پولی مختلف را فراهم می­‌سازد. OFX برای انتقال مبالغ بالا به حساب­‌های خارج از کشور ایده ­آل است. این سرویس در 195 کشور جهان در دسترس قرار دارد. امکان دسترسی به OFX بر روی برنامه موبایل iOS یا اندروید وجود دارد.

  • HIFX
خواندن
6 استارت آپ برتر هوش مصنوعی

HIFX به­ منظور فراهم آوردن امکان انتقال وجه به کشورهای مختلف طراحی شده است. HIFX برای حساب­‌های تجاری ایده­ آل است چرا که امکان انتقال آسان وجه به حساب­‌های خارج از کشور را فراهم می­‌سازد. این پلت­فرم، یک خدمت ­رسان انتقال وجه بسیار خوش­نام در انگلستان است.

برترین استارتاپ های حوزه انتقال پول یا مانی ترنسفر در دنیا
  • Western Union

Western Union خدمات حواله ­نویسی را در سرتاسر جهان ارائه می‌­دهد. گرچه این شرکت در ابتدا بر پایه­ فن­اوری مالی بنا نشده بود، اما فناوری مالی را در خدمات خود گنجاند. Western Union در حال ­حاضر خدمات انتقال وجه برخط را عرضه می‌­کند.

  • Currencyfair

Currencyfair با نرخ­‌های بسیار منصفانه، هم خدمات انتقال وجه و هم تبدیل پول را ارائه می­‌کند. روند کار آن ساده و شامل سه مرحله است: ارسال وجه به این پلت­فرم، تبدیل شدن پول به واحدی که مایلید گیرنده دریافت کند و سپس ارسال آن به گیرنده. شما می‌­توانید به خدمات Currencyfair به صورت برخط یا ازطریق برنامه موبایل iOS یا اندروید دسترسی داشته باشید.

برترین استارتاپ های حوزه انتقال پول یا مانی ترنسفر در دنیا
  • TransferGo

TransferGo یک شرکت انتقال وجه انگلیسی است، اما در 44 کشور جهان فعالیت دارد، از جمله در آمریکا، کانادا، استرالیا، آلمان و آفریقای جنوبی. این شرکت علاوه بر فراهم ساختن خدمات انتقال وجه امن و راحت، یکی از شفاف­‌ترین شرکت‌­های این صنعت است. شما می­‌توانید ببینید شخصی که برایش پول ارسال می­‌کنید، دقیقاً چه چیزی را دریافت خواهد کرد. در این پلتفرم هیچ کارمزد مخفیانه­‌ای وجود ندارد. با TransferGo می­‌توانید به ­وسیله­ یک برنامه موبایلی پول ارسال کنید.

  • Mpesa

Mpesa یک خدمت­ رسان انتقال وجه موبایلی است که توسط Safaricom اداره می­‌شود. گرچه خدمات Mpesa ابتدا در نایروبی آغاز شد، اما به چند کشور دیگر در خارج از آفریقا توسعه یافت. Mpesa در حال حاضر خدمات قرضه‌­های خُرد را ازطریق پلت­فرم Mshwari خود ارائه می­‌دهد.

  • Remitly
خواندن
بیمه قرارداد برای استارتاپ ها حذف می‌شود

Remitly امکان انتقال راحت وجه بین‌­المللی به­ صورت شخص به شخص را در اختیارتان می­‌گذارد. این شرکت با بهره­‌گیری از فن­اوری، خدمات انتقال وجه سریع و ایمن را در سرتاسر جهان ارائه می­‌کند. امکان ارسال وجه ازطریق برنامه موبایل هم وجود دارد.

منبع: اکوموتیو

استارتاپس لند


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *