ایده هایی خوب برای شرایط کرونایی( COVID-19 )

ایده هایی خوب برای شرایط کرونایی( COVID-19 )

در این روزها که میتوان گفت تقریبا کل جهان درگیر ویروس کرونا (COVID-19) شده است شرایط متفاوتی در جهان حاکم شده است. بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده اند و در مقابل کسب و کارهای دیگری جان دوباره گرفته اند و استارتاپ های جدیدی حول این موضوع ایجاد شده اند.

در این مقاله قصد داریم ایده هایی را که در این شرایط میتوانند کمک کننده باشند را معرفی کنیم.

۱- شرکت Haus در این وضعیت با رستوران های محلی همکاری میکند و نوشیدنی هایی مانند زنجبیل، هل و …. که برای این بیماری مفید هستند را در اختیار این رستوان ها قرار میدهد.

۲-  غرفه تلفنی برای آزمایشات COVID-19. در این شرایط که رفتن به مطب منع شده و ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد یک شرکت غرفه هایی را ایجاد کرده است که این غرفه های تست coronavirus جهت استفاده در بیمارستان ها می باشد. غرفه ها به متخصصان بهداشت و درمان اجازه می دهند آزمایش هایی را با مانع محافظ انجام دهند. در حال حاضر گروه اول غرفه های آزمایشی را به بیمارستان های سراسر جهان اهدا کرده است ، و همچنین فایل های طراحی برای غرفه ها نیز به صورت رایگان در دسترس قرار داده شده است تا دیگران را به تولید محلی ترغیب کند.

۳- کدنویسی از خانه. Fullstack Academy, یک دوره برنامه نویسی آنلاین به صورت رایگان برای دو گروه ارائه می دهد. این دوره که از راه دور اجرا می شود ، مفاهیم خاص برنامه نویسی و جاوا اسکریپت را پوشش می دهد.

خواندن
آیا مهندسی بلاکچین پر درآمد ترین شغل سال 2018 خواهد بود؟

4- جهانی بدون COVID -19

Clara Health یک وب سایت رایگان برای ردیابی وضعیت بهداشت عمومی بیماران و افراد سالم راه اندازی کرده است. این سایت می خواهد داده های درمانی COVID-19 را برای متخصصان بهداشت عمومی ترسیم کند ، و همچنین افراد را به آزمایشات بالینی متصل کند.

این موارد نمونه کارهایی است که در این شرایط میتوان انجام داد. شما نیز میتوانید در این موقعیت ایده هایی را در محل زندگیتان اجرا کنید.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *