چگونه کارمندان دورکار خود را سالم نگه داریم

چگونه کارمندان دورکار خود را سالم نگه داریم

ارگونومی ضعیف اداره کار در منزل و استرس مربوط به همه گیری بیماری کووید ۱۹ می تواند مشکلات سلامتی برای کارمندان دورکار ایجاد کند. در این مقاله نحوه مدیریت مشکلات در محل کار (از راه دور) و اینکه چگونه کارمندان دورکار خود را سالم نگه داریم آورده شده است. با ما همراه باشید.

ملیسا افترمن ، مشاور ارگونومی و متخصص ایمنی و بهداشت محیط در دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو می گوید در ابتدا ، همه خوب بودند که از راه دور کار می کنند ، اما بعد از حدود سه ماه من تماس های تلفنی زیادی از نارضایتی افراد را دریافت کردم.

از زمانی که بیماری کوید ۱۹ تعداد زیادی از کارمندان اداری را به خانه فرستاده است ، پزشکان و کارشناسان ایمنی محل کار، توجه به آسیب های ناشی از کار و مشکلات سلامتی را مورد توجه قرار داده اند. همانطور که کار کردن از راه دور برای بسیاری از کارمندان به یک روال عادی تبدیل شده است فقط چند وقت طول کشید تامشکلات مربوط به کار کردن از راه دور بروز کند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط یک شرکت بیمه در ماه می و ژوئن ، چهل و یک درصد از آمریکایی ها از زمان شروع به کار در خانه دچار درد کمر ، گردن یا شانه شده اند. و در یک نظرسنجی جداگانه در ماه ژوئن از کارمندان از راه دور شرکت بهداشت دیجیتال ،۴۵ درصد از آنها درد کمر و مفصل را گزارش کردند – 71 درصد آنها اظهار داشتند که درد آنها جدید است یا بدتر شده است..

خواندن
علوم داده چگونه کسب و کار شما را متحول می‌کند

اگرچه کارکردن بر روی میز کار در یک دفتر کار سنتی می تواند به مرور زمان “آسیب جزئی” به بدن وارد کند ، اما افترمن می گوید که مدت طولانی کار در موقعیت های نامناسب – به عنوان مثال در تخت خواب یا در پیشخوان آشپزخانه – می تواند منجر به درد یا حتی آسیب طولانی مدت شود.

افترمن می گوید بسیاری از بیماری ها را می توان در استفاده طولانی مدت از لپ تاپ جستجو کرد. هنگامی که صفحه کامپیوتر و صفحه کلید متصل می شوند ، کاربر باید به پایین صفحه نگاه کند و وزن سر بر گردن و پشت بدن فشار می آورد . در همین حال ، استفاده از تاچ پد به جای ماوس جداگانه می تواند باعث درد مچ دست شود..

افترمن می گوید این مشکلات قابل درمان هستند و تغییرات رفتاری می توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

در اینجا ما چند توصیه برای شما داریم:

۱. الگوبرداری و تکرار و یادآوری شیوه های درست کارکردن

افترمن می گوید می توانید به کارمندان خود یادآوری كنید كه یك صندلی نامناسب می تواند در بروز كمردرد نقش داشته باشد. قسمت بالای صفحه رایانه را مقابل چشم قرار دهید ، از صفحه کلید و ماوس جداگانه مناسب با آرنج استفاده کنید ، پاها را روی زمین یا روی پایه قرار دهید و در طول روز موقعیت خود را تغییر دهید.

افترمن اضافه می کند از بررسی منظم ارگونومی محل کار کارمندان در خانه نترسید و مطمئن باشید که این کار را انجام می دهند.

۲. در سیاست های کار از راه دور تجدید نظر کنید تا شامل ارگونومی باشد

برای کمک به کارمندان دورکار در ایجاد ایستگاه های کاری مناسب و یادگیری عادت های سالم ، جلسات آموزشی در سطح شرکت و همچنین منابعی مانند چک لیست خودارزیابی یا حتی قرارهای ملاقات شخصی با ارگونومی را فراهم کنید.

خواندن
کار گروهی و موفقیت، چگونه در کار گروهی موفق باشیم؟

۳. تامین مالی کارمندان

 تامین مالی کارمندان  کارمندان دورکار

سرمایه گذاری در سلامت کارمندان دورکار در طولانی مدت می تواند ارزان تر باشد – زیرا کارمندان بیمار کمتری، می توانند هزینه های درمانی را پرداخت کنند – شما می توانید برخی ازنیازها مانند هزینه تامین تجهیزات اداری را بپردازید ، به ویژه اگر در فکر حفظ شرکت خود هستید.

۴- فشار روانی را نادیده نگیرید

مسئولیت های جدید مراقبت از خود ، احساس انزوا و نگرانی های همه گیر جهانی و جو سیاسی متشنج ممکن است برای کارمندان از راه دور مشکل ایجاد کند. افرادی که تنها یا با یک شریک زندگی می کنند احساس می کنند بیش از حد کار می کنند و منزوی هستند و به سمت رفتارهای ناسالم تمایل پیدا کنند.برای کمک به آنان میتوان آنها را برای پیوستن به باشگاه های کتاب و اجتماعات مجازی اجتماعی تشویق کرد ، و برخی از آنها نیز ممکن است به مراقبت های بهداشت روان حرفه ای احتیاج داشته باشند.

استارتاپس لند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *